עימות סוער ב"מהדורה" בין דרוויש לגופשטיין: "המופתי מדבר בעד רצח"

אסתי פלד No Comments on עימות סוער ב"מהדורה" בין דרוויש לגופשטיין: "המופתי מדבר בעד רצח"

עימות סוער ה"מהדורה המרכזית" בין ראש ארגון להב"ה בנצי גופשטיין לתושב מזרח ירושלים מוחמד דרוויש על רקע האלימות הקשה כנגד יהודים על ידי ערבים, "השמאל שיקר שבגלל להב"ה באה כל האלימות בירושלים"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עימות סוער ב"מהדורה המרכזית" הערב (ראשון) בהגשת אבי מימרן על רקע טרור הצעירים המתגבר בירושלים בין תושב מזרח ירושלים שהאשים את  היהודים באלימות, מול ראש ארגון להב"ה שהשיב לו נחרצות.

מוחמד דרוויש תושב מזרח ירושלים אמר ב"מהדורה": "צריך לגנות את האלימות בירושלים, אבל למה מאשימים דווקא את הערבים. הרי האלימות היא גם מהצד היהודי. למה באו פעילי להב"ה למוסררה אם לא להעיף אותנו משם? הם צרחו "מוות לערבים" ואף אחד לא גינה את זה".

בנצי גופשטיין ראש ארגון להב"ה הגיב לאשמות הקשות: "אני לא מתווכח עם שקרנים שאומרים שאין קריאות "אטבח אל יהוד" באל אקצה" הבהיר גופשטיין נחרצות.

גופשטיין הוסיף, "נותנים מכות ליהודים ורוצחים אתנו. המופתי מדבר כל יום בעד רצח יהודים. א"א לעבור בשתיקה על אמירה ש"אל אקצה זה של האיסלאם", ולשתוק על כך, זה חילול השם. השמאל שיקר שבגלל להב"ה באה כל האלימות בירושלים. לא הגיוני שיהודים לא יוכלו לצאת החוצה".



0 תגובות